Iulius Mall Cluj a consolidat un mix de branduri premium ca răspuns la expectanțele clienților săi pasionați în materie de modă. Ca urmare a acestei tendințe, recent încă patru noi branduri high end au inaugurat magazinele: Marc O`Polo, Calvin Klein Jeans, Liu Jo și Levi’s®. De asemenea, în perioada următoare Obsentum și U.S. Polo Assn. vor fi noile destinații de shopping, care îi vor întâmpina pe clujeni cu o gamă completă de articole vestimentare și parfumuri.
Iulius Mall Cluj continuă să își completeze oferta de shopping cu branduri high end în concordanță cu tendințele pieței și cu nevoile publicului de a accesa produse premium. Astfel, de la reluarea activității de retail, adică în aproximativ două luni, patru retaileri premium au inaugurat noi magazine, în Iulius Mall Cluj, unele dintre ele în premieră regională. Este vorba despre Marc O`Polo, Calvin Klein Jeans și Liu Jo, în timp ce Guess a redeschis într-un format nou, dublu ca suprafață. Acestora li se adaugă Levi’s®, care oferă și posibilitatea de personalizare a articolelor în cadrul Tailor Shop-ului din magazin.
„De mai mulți ani, Cluj-Napoca este un oraș dinamic, care se dezvoltă continuu. A devenit o forță economică și epicentrul festivalurilor de amploare ale țării. Nu este de mirare, așadar, apetitul unui segment din ce în ce mai larg al populației pentru tot ceea ce înseamnă un stil de viață cosmopolit și sofisticat. Este vorba despre un public cu o putere de cumpărare mai ridicată decât media și cu o preocupare mai accentuată pentru tendințele în modă, care își dorește să aibă acces la branduri în tendințe, de notorietate, recunoscute pentru calitate și originalitate, pe care, până acum, nu le găseau în proximitate. Așadar, am adus mai aproape de clujeni un mix de branduri high end, Iulius Mall fiind recunoscut în această zonă a țării ca o destinație pentru shopping premium”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing grupul IULIUS.
Marc O`Polo a deschis în Iulius Mall Cluj primul său magazin din afara Capitalei și al doilea din țară. Este un brand de vestimentație fondat la Stockholm în 1967, prezent cu peste 2.200 de magazine în 39 de țări, care a deschis primul magazin în România în 2019. Și pentru Calvin Klein Jeans Clujul a fost o destinație în top, aici inaugurând cel de-al doilea concept store din țară, după cel din București. Lansat în 1968 de Calvin Klein și partenerul său de afaceri Barry Schwartz, brandul de fashion își distribuie produsele în peste 100 țări. Liu Jo este un brand mai tânăr, italienesc, cu o istorie de două decenii, însă deosebit de atractiv, prezent în peste 6.000 de magazine din lume, în timp ce Guess este un brand american de îmbrăcăminte de lux și una dintre primele companii care a creat blugi de designer. Lista noutăților din Iulius Mall Cluj continuă cu Levi's®, ai cărui jeanși reprezintă unul dintre cele mai recunoscute articole de îmbrăcăminte din lume.
Inaugurările recente de magazine din acest segment continuă și completează oferta exclusivistă a Iulius Mall Cluj, din care mai fac parte branduri precum Beautik Haute Parfumerie, prima parfumerie cu rang de furnizor al Casei Regale a României, Teilor Exclusive, un concept store premium sau Tommy Hilfiger și Tommy Hilfiger Kids. O premieră a constituit și inaugurarea conceptului dezvoltat de iStyle, reseller autorizat Apple.
În perioada următoare, în Iulius Mall Cluj se vor inaugura și alte magazine, printre acestea numărându-se Obsentum, boutique de parfumerie de nișă, și U.S. Polo Assn., tot în premieră regională.