Primăria Cluj-Napoca a pus la dispoziție peste 160 proceduri și servicii online pe care clujenii le pot accesa de acasă în relația cu Primăria pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19. Printre serviciile online puse la dispoziție locuitorilor din Cluj-Napoca se numără următoarele formulare:
– CERERE ÎNSCRIERE ÎN SISTEMUL ELECTRONIC PERSOANE FIZICE
– CERERE ÎNSCRIERE ÎN SISTEMUL ELECTRONIC PERSOANE JURIDICE
– DECLARAȚIE – DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI ÎN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
– CERERE PENTRU ELIBERAREA UNUI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE FIZICE PRIVIND IMPOZITE, TAXE LOCALE ȘI ALTE VENITURI DATORATE BUGETULUI LOCAL
– FORMULAR SESIZĂRI DOCUMENTAȚII PUD/PUZ SUPUSE CONSULTĂRII PUBLICE
– CERERE PENTRU ELIBERAREA UNUI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITE, TAXE LOCALE ȘI ALTE VENITURI DATORATE BUGETULUI LOCAL
– CERERE ADEVERINȚĂ CĂ DEȚINE / NU DEȚINE TEREN AGRICOL
– PRELUNGIRE CONTRACT CLUJBIKE
– CERERE ACTUALIZARE DATE – CERERE PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE INTRAVILAN/EXTRAVILAN
– CERERE PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ȘI ADRESA
– CERERE PENTRU SCHIMBAREA LOCULUI DE PARCARE
Mai multe informații: https://primariaclujnapoca.ro/servicii-online/