coral

Clientii Bancii Transilvania folosesc tot mai mult BT Visual Help pentru banking prin telefon:  aproape 500.000 de sesiuni online au fost realizate in primele opt luni ale anului pentru gestionarea banilor, dintre care 50% au avut loc in perioada iunie – august a.c. Numarul accesarilor BT Visual Help a crescut de 7 ori in ianuarie – august a.c. fata de aceeasi perioada din 2019.

Aplicatia, dezvoltata de FinTech-ul international CallVU si lansata de banca in 2019, de un real folos pentru clienti inclusiv in contextul pandemiei:

Aplicatia a fost unul dintre canalele online prin care banca, prin integrari digitale rapide, a ajutat clientii sa aplice pentru facilitati care ii ajuta sa gestioneze provocarile acestei perioade, cum ar fi amanarea platii ratelor la credite, deschiderea unui cont de PFA pentru a primi indeminizatia de somaj sau obtinerea extrasului de cont.

Peste 4.300 de persoane fizice si juridice au solicitat amanarea ratelor la credite in perioada martie-iunie 2020 prin BT Visual Help.

Au fost deschise peste 1.100 de conturi de PFA in perioada aprilie-mai 2020.

Aproape 18.000 de extrase de cont au fost solicitate de la finalul lunii iunie, cand a fost lansata optiunea, si pana la finalul lui august.

Numarul sesiunilor facute de persoanele fizice si companii prin BT Visual Help a crescut semnificativ incepand cu luna martie a.c., ajungand in iunie – august a.c. pana la 4.500 de sesiuni/zi.

Cele mai accesate optiuni BT Visual Help incepand cu martie au fost urmatoarele: istoric tranzactii, verificarea sumelor blocate pe card, modificarea limitelor tranzactiilor cu cardul, solicitarea extrasului de cont si consultarea detaliilor despre diferite obligatii de plata catre banca.

CallVU este unul dintre FinTech-urile internationale cu care Banca Transilvania colaboreaza pentru a oferi noi experiente digitale clientilor. Compania ofera o platforma omni-channel prin intermediul careia clientii care apeleaza echipa Call Center sunt ghidati catre zona de digital self-service.  

 

De la lansare si pana in prezent, BT si CallVU au dezvoltat permanent aplicatia, prin extinderea ariei de informatii si actiuni pentru clienti. Folosirea ei a fost accelerata, de asemenea, de contextul pandemiei.

 

11 optiuni de self-banking oferite de BT Visual Help:  

Istoricul tranzactiilor pentru fiecare cont curent/de card BT pe trei zile;

Informatii despre platile in rate cu cardurile STAR de la BT;

Sume blocate pe cont din tranzactii nedecontate;

Detalii despre obligatiile de plata pentru cardurile de credit BT;

Solicitare extras de cont curent si extras pentru cardurile STAR;

Informatii despre conturi: IBAN, sold, valuta, numar de puncte de loialitate STAR;

Blocarea temporara sau definitiva a cardurilor;

Solicitarea reemiterii unui card dupa blocarea definitiva;

Modificarea limitelor de tranzactionare cu cardul.

Descaracarea listei IBAN-urilor clientului

Ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking si Mobile Banking, dar si pentru plata facturilor direct cu telefonul.

 Cum se acceseaza BT Visual Help, in 5 pasi:

      1. Apelearea numarului de telefon 0264 308 000 sau 0264 308 028 (Call Center BT);

      2. Selectarea optiunii BT Visual Help;

      3. Accesarea linkului primit prin SMS;

      4. Autentificare;

      5. Accesarea unei optiuni din BT Visual Help.

BT si CallVU pregatesc noi lansari pana la finalul anului, printre care: posibilitatea contestarii tranzactiilor prin card, actualizarea datelor personale, acces la informatii despre credite si popriri.

Banca Transilvania & CallVU

Despre Banca Transilvania

Banca Transilvania este cea mai mare banca din Romania, in functie de active, precum si lider pe piata cardurilor. BT are peste 3 milioane de clienti, 500 de sedii si 8.000 de angajati. Este singurul brand bancar romanesc care face parte din Clasamentul Brand Finance 500 (2019 si 2018).

Despre CallVU

CallVU, unul dintre liderii in ceea ce priveste digital customer engagement, ajuta companiile globale sa creasca eficienta operationala si sa ofere experiente pozitive clientilor prin intermediul transformarii digitale. Platforma avansata CallVU este implementata de companii importante la nivel global si le sustine sa automatizeze o gama extinsa de servicii, vanzarile si procesele de customer support. Prin transformarea interactiunii fiecarui client intr-un customer engagement, solutiile CallVU permit companiilor sa creasca gradul de utilizare a continutului digital, sa faciliteze rezolvarea mai rapida a solicitarilor clientilor si sa creasca conversiile in ceea ce priveste vanzarile. www.callvu.com

coral

coral