Compania Wizz Air a fost acuzată de rele practici, după ce zeci de pasageri s-au trezit că au de achitat 40 de euro pentru a face check-in.
”Wizz Air ne-a cerut 40 euro de persoană pentru check-in dacă nu îl faci on line, dar nu apare nicăieri pe site-ul companiei acest tarif. La ora 10 nu mergea check-in-ul online pe site-ul Wizz Air pentru zborul de Bologna, care urma să plece de la Cluj la ora 13,25, dar are întârziere și va decola la ora 14,10.”, a spus un pasager pentru Cluj24.
Acesta a fost obligat să achite 129 de euro pentru trei persoane deși nu era vina sa.
”Avionul are întârziere, nu se știe când pleacă, dar bănuții de check-in i-au luat. Ce făceam dacă nu aveam acești bani la mine? Rămâneam la Cluj?”, s-a întrebat acesta. ”Wizz Air, ca și multe alte companii, nu există ca formă juridică în România. Deci nu există o entitate juridică Wizz Air România pe care să o tragi la răspundre. Nu ai cu cine vorbi, doar un call center este”, a mai spus pasagerul. Acesta va face o plângere la Protecția Consumatorilor.