Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, ce are în portofoliu brandurile Farmec şi Gerovital, cu o istorie de câteva zeci de ani, şi-a bugetat pentru acest an o creştere mică a cifrei de afaceri, o evoluţie peste piaţă.
Compania a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de peste 55 mil. euro şi a încheiat primele 10 luni din anul trecut cu o creştere de 10% a businessului faţă de aceeaşi perioadă din 2019.
„Am setat un buget de venituri şi cheltuieli cu o creştere mică a cifrei de afaceri, în conformitate cu inflaţia estimată pentru anul 2021, iar principalele investiţii vor merge spre retehnologizare“, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj-Napoca, potrivit Ziarul Financiar.
Firma e activă şi pe piaţa bunurilor de curăţenie cu mărcile Nufăr şi Triumf şi a pariat începând cu anul trecut pe segmentul de dezinfectant, un produs de bază în pandemie.
„Anul 2020 a fost unul plin de provocări, de-a lungul căruia cuvântul cheie pentru noi, ca business, a fost adaptabilitatea. Noul an nu ne aşteptăm să fie un an cu mult mai bun decât 2020 pentru industria de cosmetice; cred că vânzările de produse cosmetice nu vor înregistra creşteri.“