coral

Primăria folosește noile tehnologii pentru a face din Cluj-Napoca un oraş mai „inteligent” în termeni de soluţii pentru multiplele probleme care apar într-o aglomerare urbană, dar şi pentru a da prilejul cetăţenilor să se exprime şi pentru a le oferi soluţii eficiente în relația cu administrația publică locală.

coral

Începând din aceast an, Primăria Cluj-Napoca extinde comunicarea digitală cu cetățenii prin intermediul E-cont – Dosarul digital al cetățeanului pe e-primariaclujnapoca.ro. Clujenii își pot crea astfel un cont de comunicare digitală a documentelor în relația cu Primăria pe www.primariaclujnapoca.ro la secțiunea Administrație / Servicii online./Taxe și impozite.

Acesta este în fapt contul utilizatorului și permite comunicarea și vizualizarea – în format digital – a actelor administrative fiscale, de executare sau alte acte emise de organul fiscal local, cum ar fi: – scrisoarea primarului – înștiințarea de plată – decizia de impunere – Atestatul fiscal – Amenzi – Taxe și impozite – Alte 30 de documente fiscale Până în acest moment, există peste 55.000 conturi digitale înscrise în sistem.

Pentru a putea primi documentele în format digital, se va solicita exprimarea acordului cu privire la trimiterea acestora de către Primărie în E-cont. Clujenii au la dispoziție peste 300 de operațiuni administrative care pot fi efectuate online și care nu mai necesită interacțiunea directă a cetățeanului cu funcționarul public, acestea incluzând modalități de plată a taxelor și impozitelor locale, modalități de plată a amenzilor, depunerea a diverse tipuri de cereri online, eliberarea de documente online, documente administrative fiscale ce pot fi comunicate cetățenilor în format electronic prin email.

Peste 40 de proceduri digitale noi au fost introduse în 2020 – majoritatea se referă la plăţi care se pot face online.

coral