Firma de curierat Fan Courier a anunțat că va demara o investiție în valoare de cinci milioane de euro pe un teren de 6 hectare unde va edifica un centru zonal. Cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu 14% faţă de 2017, iar pentru acest an vede un avans al afacerilor tot cu două cifre, pe fondul investiţiilor în dezvoltare, potrivit ZF.
„Vom continua investiţiile în dezvoltarea business-ului. Vrem să dezvoltăm un hub propriu la Cluj-Napoca, al treilea punct important după Bucureşti şi Braşov. Acum avem închiriat un spaţiu la Cluj, dar am cumpărat un teren de 6 ha pe care vrem să construim propriul hub. Aşteptăm aprobarea planului urbanistic zonal. Estimăm investiţia în acest hub la 5 milioane de euro“, a spus Adrian Mihai, unul dintre fondatorii companiei.
Municipiul Cluj-Napoca este conectat cu Iaşi, Baia Mare, Oradea sau Maramureş, acesta reprezentând un punct important de tranzit. Conform planurilor inițiale, centrul de la Cluj urma să aibă 24.000 mp, iar hala de depozitare fiind programată pe 5.000 mp.
Cea mai grea situaţie cu forţa de muncă era pentru Fan Courier în vestul ţării, mai ales la Cluj, unde fluctuaţia de personal este cea mai mare, una dintre soluţii fiind aducerea de personal din străinătate, îndeosebi din Republica Moldova, Ucraina sau Serbia.
Societatea cu capital integrat românesc a fost fondată de oamenii de afaceri Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. Fan Courier are 5.700 de angajaţi şi deservește 40.000 de clienți cu o flotă de 3.600 de autovehicule. Principalii săi concurenţi sunt Cargus, DND, UPS, TNT.