Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă investițiile în rețeaua națională de magazine proprii și deschide un nou magazin de brand în Târgu Mureș. Astfel, rețeaua de magazine ajunge la un număr total de 29 unități naționale, dintre care 8 magazine Farmec și 21 magazine Gerovital, la care se adaugă alte două centre deschise în sistem de franciză.
Noul magazin se deschide azi, 24 iunie, în incinta Shopping City Târgu Mureș, amplasat pe Calea Sighișoarei, nr. 51. Situat la parter, magazinul are o suprafață totală de 44 metri pătrați și pune la dispoziția consumatorilor toate produsele din portofoliul brandurilor Gerovital și Aslavital.
„Târgu Mureș reprezintă un punct cheie în strategia de dezvoltare națională, aici existând deja un magazin Farmec foarte apreciat de consumatoari. Prin inaugurarea magazinului Gerovital ne propunem să venim în întâmpinarea lor cu încă un punct comercial accesibil, cu un portofoliu de produse divers și de calitate și cu servicii de frumusețe personalizate.”, a declarat Mircea Turdean, Director General al companiei Farmec.
Cu ocazia inaugurării, primii 29 de consumatori care vor trece pragul noului centru Gerovital vor primi un cadou surpriză. Mai mult, clienții pot beneficia de teste de dermoanaliză, un alt serviciu gratuit, oferit exclusiv în cadrul magazinelor de brand ale liderului local de cosmetice. Ședințele durează aproximativ 5 minute și au rolul de a stabili tipul de ten prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice, care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii. În urma acestei măsurători, beauty adviserii din magazin pot recomanda tratamentele și produsele cele mai potrivite nevoilor clientului.
Magazinul este dotat și igienizat conform recomandărilor autorităților în contextul actual al pandemiei de Coronavirus, iar consumatorii pot achiziționa de aici noii dezinfectanți produși de Farmec, precum și alte produse esențiale pentru îngrijirea mâinilor.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În iunie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 21 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea și 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:
Alexandra Siminiuc – PR Manager Golin, Asiminiuc@golin.com, +4 0740 121 532
Rafaela Bachios, Media Associate Golin – RBachios@golin.com, +40 732 349 307
Anișoara Munteanu, Media Associate Golin – AMunteanu@golin.com, +40 749 258 870