Mijlocașul lui Rangers s-a întors pe teren după ce a fost infectat cu coronavirus și a jucat deja două meciuri. Ianis a oferit o pasă decisivă în urmă cu două etape, iar prestațiile sale sunt din ce în ce mai lăudate. Mai mult, AS Roma este cu ochii pe el, iar transferul are șanse mari să se facă în iarnă.
Hagi este unul dintre cei mai activi jucători din străinătate, însă tânărul fotbalist este activ și în afara terenului de joc. Contractele sale publicitare îi aduc sume importante de bani în cont, pe lângă salariul pe care îl are la Rangers, de aproape 25 000 de euro pe săptămână.
Fiul 'Regelui' colaborează cu branduri importante la nivel mondial precum Nike, unul dintre cei mai mari producători de echipamente sportive din lume, PepsiCo sau Gillette. Aceste colaborări i-ar aduce încasări anuale de 140 000 de euro, informează playsport.ro.
Cea mai importantă colaborare este cea cu Nike, semnată în 2016, atunci când Ianis se transfera de la FC Viitorul la Fiorentina. În urma contractului, Hagi primește 100 000 de euro din partea companiei americane, anunță sursa citată. Contractul va expira în 2022, astfel că rămâne de văzut dacă cele două părți își vor continua colaborarea.
Pentru parteneriatul cu Gillette, Ianis Hagi ar încasa 15 000 de euro, contractul urmând să expire la finalul anului. De cealaltă parte, din înțelegerea cu PepsiCo, mijlocașul ia 25 000 de euro anual. Ianis a apărut în numeroase spoturi publicitare alături de fotbaliști imenși precum Leo Messi sau Paul Pogba.