Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean, anunţă persoanele cu drept de vot, interesate de obţinerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării optime a procesului electoral din data de 26 mai 2019, în zilele rămase până în 26 mai a.c. îşi va adapta programul de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:
- MARŢI –> 21.05.2019 între orele 08.00 – 18.30;
- MIERCURI –> 22.05.2019 între orele 08.00 – 16.00;
- JOI –> 23.05.2019 între orele 08.00 – 16.00;
- VINERI –> 24.05.2019 între orele 08.00 – 13.30;
- SÂMBĂTĂ –> 25.05.2019 între orele 08.00 – 16.00;
- DUMINICĂ –> 26.05.2019 între orele 07.00 – 19.00, primiri documente
- – > între orele 07.00 – 21.00, eliberări acte de identitate.
Conducerea Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, a căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
Persoanele interesate sunt rugate ca pentru informaţii suplimentare să acceseze pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, la adresa: www.djepcluj.ro.