Primăria Cluj-Napoca nu va avea program de lucru cu publicul în perioada 25.12.2020 – 27.12.2020 și 01.01.2021-03.01.2021.

Prima zi de lucru cu publicul în anul 2021 va fi 4 ianuarie, începând cu ora 8.00.

În ceea ce privește programul Direcției de Evidență a Persoanelor, menționăm că Serviciul de Evidenţă a persoanelor, în perioada 25.12.2020 – 27.12.2020 și 01.01.2021-03.01.2021 nu va asigura program cu publicul, iar în zilele de 24.12.2020 și 31.12.2020 programul de relații cu publicul va fi între orele 08.30 – 14.30.

Serviciul Stare Civilă va asigura program cu publicul, după cum urmează:

joi, 24.12.2020 – 08.30 -14.30 (toate compartimentele)

vineri, 25.12.2020 – ÎNCHIS

sâmbătă, 26.12.2020 – 08.30-13.30 (se asigură program la Compartimentul Decese)

duminică, 27.12.2020 – 08.30-13.30 (se asigură program la Compartimentul Decese)

joi, 31.12.2020 – 08.30 -14.30 (toate compartimentele)

vineri, 01.01.2021 – ÎNCHIS

sâmbătă, 02.01.2021 – 08.30-13.30 (se asigură program la Compartimentul Decese)

duminică, 03.01.2021 – 08.30-13.30 (se asigură program la Compartimentul Decese)
 

La ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni din str. Moților nr. 7, programul cu publicul va fi următorul :

24.12.2020 – 08.30-14.30

28.12.2020 – 30.12.2020 – 08.30-16.30

31.12.2020 – 8.30 -14.30 (în această zi nu se vor efectua încasări)

De asemenea, ghișeele de relații cu publicul de la primăriile de cartier vor fi deschise după următorul program:

24.12.2020 – 08.00-14.30 (program încasări 08.00 – 14.00)

28.12.2020 – 30.12.2020 – 08.00-16.00 (program încasări 08.00 – 15.30)

31.12.2020 – 08.00 -14.30 (în această zi nu se vor efectua încasări)

În ceea ce privește programul de la ghișeele de încasări, ultima zi de plată a obligaţiilor la bugetul local este luni, 28.12.2020.

În zilele de 29 și 30.12.2020 se vor încasa taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc).

În data de 31.12.2020 casieriile vor închise, urgenţele reprezentând amenzi, autorizaţii de liberă trecere, contravaloare carte de identitate sau alte taxe vor fi direcţionate către oficiile poştale (plata cu mandat poștal) sau vor putea fi achitate prin virament bancar, online pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca sau pe www.ghiseul.ro.

În perioada 29.12.2020 – 03.01.2021 nu se vor emite certificate de atestare fiscală ca urmare a operaţiunilor de închidere şi deschidere de an (nu va fi acces la baza de date de taxe şi impozite).

În noul an, prima zi de plată a taxelor și impozitelor locale, a ratelor și chiriilor va fi 4 ianuarie 2021.

Depunerea cererilor pentru atribuirea unui loc de parcare cu abonament se va putea face începând cu data de 4 ianuarie 2021, ora 08.00, atât online, cât și la ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni, str. Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier.

La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din Piața Unirii nr. 1 , programul de lucru cu publicul va fi următorul:

joi, 24.12.2020 – 08.30 -14.30

luni, 28.12.2020 – 08.30 -16.30

29.12.2020 – 31.12.2020 – nu se asigură program cu publicul.

La ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din clădirea Biroului Vamal de interior Cluj (Serviciul Public Comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor) situate în Str.Traian Vuia nr.157, Cartier Someșeni, programul de lucru cu publicul va fi următorul:

luni, 28.12.2020 – 08.00 -20.00
24.12.2020, 29.12.2020 – 31.12.2020 – nu se asigură program cu publicul.
 

Serviciul Administrare cimitire domeniul public va asigura program la sediul din str. Avram Iancu nr. 26-28, astfel:

24.12.2020 – 07.00 – 16.30

25.12.2020 – ÎNCHIS

26.12.2020 – 08.30 -12.30 (doar pentru programarea înhumărilor)

27.12.2020 – ÎNCHIS

28 – 30.12.2020 – 07.00 – 15.00

31.12.2020 – 07.00 -16.30

01.01.2021 – ÎNCHIS

02.01.2021 – 08.30 -12.30 (doar pentru programarea înhumărilor)

03.01.2021 – ÎNCHIS.

Direcția de Asistență Socială și Medicală (str. Venus fn) va avea următorul program de lucru cu publicul:

24.12.2020 – 08.30 – 17.00

28 – 30.12.2020 – 08.30 – 15.30

31.12.2020 – 08.30 -17.00