Vineri, 18 septembrie 2020, prefectul Mircea Abrudean s-a aflat la Biroul Vamal de interior Cluj, unde a condus o ședință tehnică în cadrul căreia s-a evaluat stadiul pregătirilor pentru mutarea în perioada următoare în această locație, a activității Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor. La întâlnire au mai fost prezenți subprefectul Irina Munteanu și reprezentanți ai instituțiilor publice din județul Cluj care sunt implicați în derularea acestui proiect.
Noua locație este pretabilă pentru activitatea de serviciu public și de relații cu publicul și în curând cetățenii vor putea beneficia de toată infrastructura pusă la dispoziție de acest loc. Spațiul din cadrul clădirii destinat activității serviciului este de aproximativ 550 mp, mai mare decât cel de 335 mp al actualei clădiri de pe strada Albac, unde funcționează serviciul în prezent. Zona de așteptare este generoasă, iar ghişeele asigură un spațiu mai mare pentru cei care solicită informații. În apropierea noului sediu vor fi amenajate și locuri de parcare, destinate celor care se vor adresa serviciului.
Sala pentru examinarea teoretică în vederea obținerii permisului de conducere este una mai mare, iar în condițiile actuale ale pandemiei, va fi posibilă examinarea în același timp a 14 persoane, cu asigurarea distanței de 1,5 m între candidați, actualul sediu permițând doar jumătate din numărul candidaților. Acest lucru va contribui și la reducerea perioadei de așteptare pentru susținerea examenelor teoretice, în urma programărilor online.
Această schimbare a sediului Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor răspunde deselor solicitări venite din partea cetățenilor de a decongestiona traficul în zona străzii Albac, fiind susținuta și de Primăria Municipiului Cluj-Napoca.
Mutarea sediului Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor a fost de la începutul mandatului, una dintre prioritățile domnului prefect. Acesta consideră că este esențial să se găsească în timp scurt soluțiile adecvate pentru ca instituțiile care își desfășoară activitatea în zonele aglomerate, să fie relocate în zone unde accesul publicului este mult mai facil și unde și angajații pot beneficia de condiții mai bune de acces cu mijloacele de transport proprii.
Serviciul se mută astfel în curând pe Str. Traian Vuia nr.157.