coral

Tendințele de neuromarketing pentru acest an 2019 indică dezvoltarea de instrumente, mult mai multe învățări automate prin inteligență artificială și realitate virtuală.

Prin neuromarketing, căutăm să înțelegem mai bine experiențele consumatorilor, cu produse și servicii, astfel încât să nu scape de tendințe.

Conform progreselor înregistrate în neuromarketing în ultimii ani, acestea sunt principalele probleme la care se va lucra în acest an potrivit experților în neuroștiință.

Reducerea costului tehnicilor

Unul dintre lucrurile la care trebuie lucrat este costul ridicat al unor tehnici de analiză. Aceste tehnici sunt toate legate de neuroștiință: electromiografie (EMG), magnetoencefalografie (MEG), test de asociere implicită, recunoaștere facială a emoțiilor, Eye-Tracking.

Una dintre principalele tendințe este reducerea costurilor acestor tehnici. Pentru acest lucru este posibil să existe deja mici software-uri sau componente purtabile (de exemplu, biosenzori) care să permită un studiu și o analiză a emoțiilor consumatorului.

Tendința din acest an indică o evoluție mai mare a tehnologiei, crescând diversitatea acesteia și reducând costurile.

Nanomarketing

Nanotehnologia este o ramură a științei, ingineriei și tehnologiei care se ocupă cu crearea unor sisteme funcționale foarte mici.

Dispozitivele mici, senzorii sau componentele purtabile concepute pentru neuromarketing alcătuiesc ceea ce se numește Nanomarketing. Acest fapt mărește posibilitățile funcționale ale neuromarketingului, ajutând companiile să adopte și să utilizeze conceptul, consolidându-și utilizarea continuă.

Este una dintre marile tendințe în dezvoltare, iar valoarea este incalculabilă, se poate spune că datorită nanomarketingului, neuromarketingul poate ajunge la toată lumea.

Îmbunătățirea tehnică a instrumentelor

Îmbunătățirea instrumentelor în neuromarketing este un factor care este asociat cu cele menționate anterior.

Conceptul și tehnologia asociate acestuia crește, se consolidează și evoluează. De-a lungul anilor, instrumentele și tehnicile de neuromarketing progresează, sunt mai eficiente și mai ușor de utilizat. În plus, dezvoltarea tehnologică, așa cum am spus mai înainte, facilitează accesul la aceste tipuri de instrumente la un cost mai mic.

Îmbunătățirea continuă și treptată a instrumentelor de analiză a neuromarketingului este unul dintre factorii vitali care au un viitor mare în sectorul de marketing.

Hiper personalizare

Consumatorul s-a schimbat. Știm! A devenit mai complex, solicitant și gestionează anumiți stimuli interni pentru a lua ultima decizie de cumpărare.

Comportamentul consumatorilor de astăzi depinde, în mare măsură, de emoțiile lor și de influențele pe care le captează din exterior. Prin urmare, strategiile de neuromarketing ar trebui să încerce să ofere experiențe extrem de personalizate … hiper-personalizate.

Personalizare și hiper-personalizare nu este același lucru? Nu! Personalizarea încorporează informații personale în mesaj, cum ar fi numele, titlul, organizația, istoricul achizițiilor etc … În schimb, hiper-personalizarea merge cu un pas mai departe, folosește date comportamentale în timp real pentru a crea un scenariu relevant și special pentru utilizator.

Cu cât vă atrage mai mult un mesaj, produs sau serviciu, cu atât este posibil să vă placă mai mult și, în final, să-l achiziționați.

Inteligența artificială

Într-un mod simplu, putem defini inteligența artificială ca acea știință care este responsabilă de crearea de sisteme pentru a îndeplini sarcini care folosesc reguli, informații și utilizarea datelor.

Se remarcă pentru funcțiile de auto-corecție și „raționament” care implică respectarea regulilor pentru a obține concluzii adecvate, la fel cum facem noi, ființele umane.

Instrumentele de inteligență artificială afectează domeniul detectării și recunoașterii emoțiilor, formând o resursă capitală în noile tendințe de marketing.

Consolidarea învățării automate

Unul dintre conceptele cu cea mai rapidă creștere pentru următorii ani este așa-numita Machine Learning (Învățare Automată)

Este o ramură a inteligenței artificiale bazată pe ideea că sistemele pot învăța din date, identifica modele și lua decizii cu o intervenție umană minimă.

Învățarea automată a dobândit o importanță mare prin facilitarea, automată și rapidă, a modelelor care pot analiza date mai mari și mai complexe, oferind rezultate precise în timp real.

Toate aceste informații valoroase ajută la identificarea celor mai bune opțiuni și oportunități minimizând apariția riscului.

Realitate augmentată și realitate virtuală

Cunoașterea emoțiilor și răspunsurilor utilizatorului la diferiți stimuli este strâns legată de sistemele de realitate augmentată și realitate virtuală.

Realitate augmentată: adăugarea de elemente digitale într-o vizualizare live, prin intermediul dispozitivelor inteligente.

Realitatea virtuală: implică o experiență completă de imersiune, utilizatorii pot fi transportați într-o serie de medii reale în care se interacționează cu aceștia.

Ce tehnologie este mai bună pentru marketing? Ambele sunt bune pentru a obține informații și date de la consumator, acestea diferă doar prin capacitatea lor de imersiune față de utilizator.

După toate probabilitățile, viitorul  va avea în vedere unirea ambelor tehnologii într-un sistem mixt care să integreze calitățile ambelor sisteme, pentru a obține cât mai mult din strategiile de marketing.

Noile tendințe de neuromarketing urmează să șlefuiască conceptul și funcționalitatea acestuia, creând o varietate mai bună și mai largă de opțiuni capabile să fie utilizate pentru dezvoltarea optimă a unor strategii de marketing mai reale și precise.

Dincolo de aceste tendințe trebuie cont de faptul că este foarte important să se îmbunătățească experiența consumatorilor prin amenajarea corespunzătoare a magazinelor. Acest lucru se poate face prin utilizarea de rafturi metalice pentru magazin de cea mai bună calitate

Alegeți un partener de încredere precum Rafturi Metalice de la A la Z pentru a avea parte de rezultatele dorite.

coral

coral