Continuăm procesul de digitalizare și de reducere a birocrației la nivelul administrației publice locale.

Dacă doriți să obțineți un document simplu și rapid din confortul casei dumneavoastră accesați platforma https://online.primariaturda.ro/ și creați un cont cu datele dumneavoastră.

Astfel veți putea accesa următoarele servicii:

Cerere eliberare certificat fiscal

Cerere eliberare autorizație acces tonaj;

Cerere pentru autorizația de taxi;

Cerere pentru prelungirea valabilității autorizației taxi;

Cerere retragere autorizație de transport;

Cerere eliberare autorizație de spargere;

Cerere sistare lucrări;

Cerere pentru Certificat de Nomenclatura stradală și adresa;

Cerere pentru Emiterea Avizului de oportunitate;

Cerere pentru emiterea certificatului de atestare a edificării/extinderii construcției, Cu autorizație de construire ridicate după 2001;

Cerere pentru emiterea certificatului de atestare a edificării/extinderii construcției, Fără AC pentru construcții ridicate înainte de 2001.

De asemenea, în portal puteți vizualiza taxele și impozitele pe care le aveți de plată și puteți depune online declarațiile de impunere pentru autoturisme sau imobile.

În cadrul secțiunii „Alte servicii oferite online” veți găsi My Turda – aplicație interactivă prin care se pot semnala direct pe hartă probleme sesizate în oraș.

Portalul pune la dispoziția dumneavoastră și secțiunea căutare sau verificare document prin care puteți verifica stadiul cererilor sau a documentelor depuse.