Cu atâtea surse de informare și inspirație, orice mireasă poate fi tentată să își organizeze singură nunta. Presiunea familiei sau chiar a prietenelor, multiplele oferte de locații, decoruri, furnizori de servicii și diverse bugete care trebuie alocate cu cap, pot fi însă un factor de stres pentru o viitoare mireasă.
Cum ar fi însă dacă viitoare mireasă ar știi exact care sunt pașii necesari pentru a-și organiza singură nunta de la A la Z? Cum ar fi dacă aceasta ar primi informații „la cald” de la un wedding planner cu experiență cum este Alina de la HOHA WEDDINGS&EVENTS și de la colaboratorii agenției? Cum ar fi dacă mireasa s-ar bucura de experiența organizării nunții fără stres?
„Primul eveniment organizat de mine a fost la grădiniță, un spectacol pentru părinți și vecini, susținut în curtea blocului. De atunci nu m-am mai oprit! Sunt o pastilă de energie, creativitate și bună dispoziție, lucru care se vede din munca mea și a echipei pe care o coordonez.
Am experiență în PR, Advertising și Marketing și bineînțeles punctul meu forte- Organizarea de evenimente- (private sau corporate) de peste 13 ani. De mai bine de 6 ani de zile am înființat HOHA Weddings&Events din pura dorință de a ajuta miresele să aibă nunta mult visată, una croită după stilul și personalitate lor, nu una aleasă dintr-un catalog, a „X” nuntă la fel și tot de atunci am organizat zeci de evenimente, care de care mai creative.” – Alina
Viitoarele mirese sunt invitate să se înscrie la CURSUL HOHA Weddings&Events: Organizează-ți singură nunta! ce va avea loc în perioada 14- 15 martie 2020, la Cluj-Napoca. Astfel, pe parcursul a două zile intesive ( include atât parte teoretică, cât și parte practică), cursanții vor învăța:
Ce înseamnă organizarea, planificarea și coordonarea unui eveniment
Cum alegem locația nunții/ Factori importanți în procesul de selecție la care să fim atenți/ Discuția cu Event Managerul Sălii/ Relația contractuală cu Cala / Cortul ales pentru nuntă/ Diferențe: sală de nunți clasică vs una în aer liber, cort
• Calendarul de organizare al nunții/ Când și cum ne organizăm ca și timp și selecție de furnizori
• Cum se creionează un concept creativ pentru o nuntă și de ce avem nevoie de unul/ De unde pornim și cum realizăm un concept unitar și coerent
• Cum se face bugetul de nuntă și cum să îl ținem sub control/ Cât costă defapt o nuntă
• Furnizorii necesari nunții / Cum îi selectăm/ La ce să fim atenți în procesul de selecție/ Relația contractuală cu furnizorii
• Cum gestionăm situațiile neplăcute până la nuntă (implicarea familiei, prietenilor, rudelor etc)
• Mărul discordiei: lista de invitați / Gestionarea diplomatică a situației
• Cum gestionăm situațiile neplăcute în ziua nunții
• Secretele unei nunți reușite
• Ce face un wedding planner și cum vă poate ajuta un wedding planner?
• Coordonarea în ziua nunții
• Consultanța și experiența mea în slujba ta/ Întreabă-mă orice vrei să știi
• Tips & tricks de la colegii mei de breaslă, furnizorii de nuntă/ Cum îi selectezi/Costuri/ Portofoliu/ Relație contractuală/ Întreabă-i orice vrei să știi
Ca și un bonus, cursanții vor putea interacționa cu invitații speciali HOHA WEDDINGS&EVENTS prezenți la curs, pentru a răspunde tuturor posibilelor întrebări venite din partea cursanților: DJ, band, artist floral, artist cofetar etc.
„ Invitații mei (deveniți între timp colaboratori dar și prieteni) vor fi și ei prezenți să ajute cu informații, sfaturi și sugestii, fiecare pe „felia” lui, astfel încât cursanții să plece cu un bagaj de cunoștințe complet. Acești sunt fotografi, artiști florali, cofetari, DJ sau artiști, designeri sau Event Manageri de Săli de evenimente cu care veți putea interacționa și afla cum să gestionați corect și în favoarea voastră relația contractuală cu ei.” – a declarat Alina
Agenția HOHA WEDDINGS&EVENTS a pregătit două surprize pentru cei care vor participa, fie ele miresele, nașe, mame sau cele mai bune prietene:
Toți cursanții vor participa la o TOMBOLĂ ce are ca premiu un candy bar în valoare de 1000 lei ( montaj/ demontaj, suporți candy bar, suporți donut bar & pretzel bar și bineînțeles prăjituri) toate oferite cu mare drag de echipa HOHA
Toți cursanții care vor lucra echipa HOHA au un discount de 30% la orice serviciu din portofoliul nostru, discount valabil până la final de 2020.
Informații suplimentare despre curs puteți obtine accesând pagina de facebook- HOHA WEDDINGS&EVENTS, la emailul contact@hoha.ro sau la numărul de telefon 0726.187.400.