Compania de Apă ”Someș” S.A., operator regional de apă aflat sub autoritatea Consiliului Județean Cluj, beneficiază tot mai mult de pe urma digitalizării serviciilor publice oferite cetățenilor.

Astfel, de la lansarea aplicației „MyCAS”, destinată, într-o primă etapă, plății online a facturilor de apă și canalizare, numărul de conturi și tranzacții realizate prin platformă a crescut în mod constant.

În prezent, 73% dintre clienții Companiei de Apă „Someș” efectuează plăți exclusiv online, numărul celor care folosesc casieriile fiind în continuă descreștere: „Revoluția administrativă pe care am declanșat-o aici, la Cluj, prin digitalizarea serviciilor publice și reducerea birocrației, continuă și este tot mai evidentă. După ce am reușit să digitalizăm, în premieră națională, întreg fluxul de preluare și emitere a documentelor urbanistice, preocupările noastre se îndreaptă spre simplificarea și digitalizarea cât mai multor servicii publice pe care le gestionăm fie direct, fie prin intermediul instituțiilor și entităților pe care le avem în subordine”, a declarat Președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Creșterea constantă a numărului de utilizatori ai aplicației „MyCAS” este confirmată inclusiv de numărul mare al conturilor noi înregistrate în aplicație. Astfel, în primul semestru din 2023 au fost înregistrate cca. 3.100 de noi conturi, în creștere cu aproximativ 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Apetența tot mai mare a cetățenilor pentru folosirea platformei digitale „MyCAS” este justificată și de îmbunătățirile periodice aduse acesteia, prin adăugarea de noi funcții suplimentare: vizualizare și plată facturi, informare emitere facturi, notificări întreruperi de apă și avarii, autocitire index contor, încheiere sau reziliere de contracte, transmitere sesizări, etc.

Aplicația „MyCAS” este disponibilă gratuit și poate fi accesată de pe site-ul www.casomes.ro ​sau de pe dispozitive mobile, din App Store și Google Play.