DOUGLAS România, retailerul de frumusețe și stil de viață cu cea mai mare acoperire națională, își continuă extinderea prin deschiderea celui de-al 40-lea magazin, situat în Carolina Mall, din Alba Iulia. Decizia a fost luată ca parte a strategiei companiei la nivel de grup “Let It Bloom – DOUGLAS 2026”. DOUGLAS își propune să își consolideze și mai mult angajamentul față de dezvoltarea locală prin investiții în magazine noi, infrastructură online și întărirea ofertelor omnichannel, pe piața din România.
„Astăzi, sărbătorim o etapă importantă în dezvoltarea DOUGLAS, în România, prin deschiderea celui de-al 40-le magazin, din Alba Iulia”, a declarat Lavinia Ivas, CEO DOUGLAS România. „Ne aflăm la aproximativ 100 km de primul magazin DOUGLAS care a fost deschis în urmă cu 16 ani. Regiunile centrale și de vest ale țării joacă un rol important pentru noi și strategia noastră națională. Ambele regiuni au fost motorul dezvoltării noastre puternice în primii ani ai prezenței noastre în România.
Ne dorim să aducem universul DOUGLAS cât mai aproape de clienții noștri, atât prin experiența de cumpărături oferită în magazine și online, cât și prin sprijinirea și promovarea activă a afacerilor românești, în cadrul proiectului Ro Brands, dedicat exclusiv pieței locale.”
Magazinul oferă clienților săi o gamă largă de produse, cu un total de 123 de branduri. Peste 40 de branduri sunt exclusive, precum Kylie Skin, Florence by Mills, Bondi Sands, brandul asiatic COSRX, Purito, Belif sau Missha, iar în categoria de machiaj, brandurile exclusive Stila, Naj Oleari și IT Cosmetics.
Extinderea rețelei de magazine este doar începutul planurilor de dezvoltare ale DOUGLAS România. Compania are în vedere să continue investiția constantă în infrastructura online și promovarea mărcilor românești. La doar trei ani de la lansare, Ro Brands a reunit 37 de branduri românești și peste 1.500 de produse, iar compania derulează o strategie de accelerare a dezvoltării sale în anul următor.
Despre Douglas
DOUGLAS este cea mai importantă destinație de frumusețe omnichannel, din Europa. Inspirăm clienții să trăiască propriul fel de frumusețe, oferind un sortiment unic în magazinele online, printr-un program de parteneriat și în aproximativ 1.840 de magazine. Consolidarea poziționării noastre omnicanal de succes în timp ce dezvoltăm constant experiența clienților se află în centrul strategiei noastre. În anul fiscal 2021/22, DOUGLAS a generat vânzări de 3,65 miliarde de euro, cu accent pe parfumuri, machiaj, îngrijirea pielii, îngrijirea părului, îngrijirea sănătății și accesorii.