Consiliul Județean Cluj continuă procesul de digitalizare a administrației județene, prin operaționalizarea unei noi funcții în aplicația „Ghișeul Unic”, respectiv aceea de depunere sesizare. Serviciul poate fi accesat de către cetățeni prin intermediul platformei https://public.cluj.archi.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Cu ajutorul noii facilități oferite, cetățenii ne pot transmite rapid, din orice colț al județului și de pe orice fel de dispozitiv, sesizări referitoare la probleme ce țin de competența Consiliului Județean. De asemenea, aplicația permite o detaliere exactă a cazului semnalat, existând și opțiunea de indicare a localizării pe hartă, în timp real. Vom putea să știm, astfel, atunci când cineva reclamă eventuale gropi situate pe un drum județean, care este locul exact unde trebuie să intervenim”.
Totodată, platforma permite cetățenilor să adauge poze care să susțină sesizarea depusă, fiecare sesizare putând astfel fi susținută de dovezi clare.
În acest mod, prin intermediul noii facilități oferite – Depunere sesizare- forul administrativ județean continuă efortul de digitalizare a activității proprii, prin diversificarea ofertei de servicii furnizate în sistem online și a funcțiilor platformelor digitale gestionate.
Scopul Consiliului Județean este acela de a îmbunătăți interacțiunea cetățean-administrație publică, prin adaptarea la realitățile secolului 21, respectiv acela de a limita cât mai mult deplasările fizice la sediul instituției pentru rezolvarea problemelor administrative.