coral

Clienții Băncii Transilvania pot retrage bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicația BT Pay și Apple Pay. Opțiunea este valabilă, de asemenea, pentru clienții care folosesc accesoriilecontactless din colecția BT Pay. O alternativă contactless pe care banca o lansează tot acum este retragerea de numerar de la ATM-urile BT fără a introduce cardulîn bancomat.

coral

“Lumea se schimbă şi bankingul se schimbă. Volumele, viteza cu care facem lucrurile au crescut, la fel şi cerințele clienților. Cifrele BT ne arată că plățile contactless sunt pe val, de aceea sunt sigur că trendul va fi repede adoptat inclusiv pentru retrageri de numerar de la bancomat, mai ales cu telefonul. Ne bucurăm să fim prima bancă din România care aduce clienților accesul contactless la ATM şi un mod total noude a interacționa cu bancomatul, cu tehnologia” – declară Ömer Tetik (foto), Director General, Banca Transilvania.

De pe telefonul mobil cu Android, accesul la banii din cont se realizează prin aplicația BT Pay, iar de pe cel cu sistem de operare iOS, prin Apple Pay. Este necesară apropierea telefonului de semnul contactless de pe bancomat, autentificarea, după care trebuie urmați paşii unei retrageri standard de numerar de la ATM.

Accesul contactless la bancomatpăstrează pentru clienții Băncii Transilvania toate funcționalitățile de până acum ale ATM-urilor, cu excepția celor de activare a cardului şi de personalizare a PIN-ului, din motive de siguranță.  Opțiunile contactless pot fi accesate la peste 500 de bancomate ale Băncii Transilvania, care sunt semnalizate contactless. Până la finalul anului majoritatea ATM-urilor BT vor avea aceste funcționalități.

Strategia BTGoing digitalînseamnă lansări de facilități, opțiuni şi platforme online pentru clienți, colaborarea băncii cu FinTech-uri, roboți pentru asistență virtuală, Open Banking (API Store), BT Store – hub online de soluții digitale non-bancare pentru antreprenori, precum şi o echipă dedicată, care transformă oferta băncii în soluții digitale.

Digital bankingul aduce clienților mobilitate, economie de timp, gestionarea personală a banilor, costuri mai micişi gratuități. 

coral