Începând din această săptămână, clujenii vor putea comunica direct, online, cu peste 500 de funcționari publici din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca prin această nouă procedură.
Tichetul Albastru este o nouă premieră la nivelul administrației publice locale din România, prin care ne dorim să economisim timpul cetățeanului și să-l ajutăm să poată comunica nemijlocit cu inspectorul care are în sarcină rezolvarea cererii sale, prin crearea unui mecanism de programare a unei discuții online cu acesta.
„De astăzi, 524 de funcționari ai Primăriei realizează audiențe și relații cu publicul online. Audiențele le acordă directorii și șefii de servicii, relații cu publicul asigură funcționarii de execuție din Primărie. Suntem prima Primărie din românia care asigură audiențe și relații cu publicul online. Indiferent că e vorba despre o autorizație de construcție, un contract de închiriere, la emiterea unui aviz de la siguranța circulației sau alte teme, clujeanul are legătura directă cu funcționarul care are în operare dosarul. Cu acela se discută online, telefonic sau în formatul prezenței fizice. Poate solicita un Tichet Albastru cel care are o cerere în operare la Primăria Municipiului Cluj-Napoca”, a explicat primarul Emil Boc în cadrul unei conferințe.