Consiliul Județean a scos la licitație contractul privind delegarea serviciului de transport public județean de persoane în județul Cluj, respectiv pentru atribuirea a nu mai puțin de 116 trasee rămase neacoperite.
Alin Tișe, președintele CJ Cluj: „Încurajăm toți operatorii de transport să participe la această licitație. De asemenea, invit primarii interesați să ia legătura cu operatorii din zona lor și să găsească pârghiile necesare pentru a sprijini situația transportului. Dorim ca toți clujenii, indiferent că locuiesc în zona metropolitană sau nu, să beneficieze de condiții de transport decente, cu continuitate, siguranță și confort”.
Contractul privește delegarea a 116 trasee de transport județene, din cele 146 cuprinse în Programul de transport public județean de persoane prin curse regulate în județul Cluj pe anii 2023-2028.
Operatorii interesați pot depune ofertele lor, pe loturi, până în data de 20 iunie 2023, ora 15.00.
Criteriul de atribuire al licitației este „cel mai bun raport calitate-preț”, cu următorii factori de evaluare: tariful mediu/km/loc, capacitatea de transport, vechimea parcului auto, dotările mijloacelor de transport, norma de poluare a autobuzelor/microbuzelor, etc.
În urma adjudecării licitației, Consiliul Județean Cluj va încheia cu operatorii declarați câștigători un contract de delegare a serviciului de transport, în baza căruia se vor emite licențe de traseu care le va oferi posibilitatea operării traseului județean ofertat.