Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, obține pentru al treilea an consecutiv unul dintre cele mai importante titluri din cadrul Galei Premiilor Piața, competiția anuală a industriei bunurilor de larg consum. Gama Gerovital Plant, modernizată în iulie 2019, a obținut titlul de „Cel mai bun produs nou” în categoria produse de îngrijire personală.
În cadrul celei de-a XIV-a ediţii a Premiilor Piaţa, Farmec s-a numărat printre cele 35 de companii premiate, fiind desemnat câştigător în urma voturilor exprimate de trei categorii de electori – retaileri, directori de vânzări şi directori de marketing. Și-au exprimat alegerea 717 de comercianți tradiționali, dintre care 500 comercianţi independenţi, 14 manageri de achiziţii din Top 20 retaileri, 45 de directori de vânzări din Top 100 companii furnizoare şi 37 de directori de marketing sau CSR.
Distincţia acordată continuă seria de premii obţinută de Gerovital în cadrul Galei Premiilor Piața: Gerovital H3 Hyaluron C a fost desemnat „Cel mai bun produs nou” din 2018, iar în 2017 brandul a fost premiat la aceași categorie mulțumită gamei Gerovital Geluri de duș.
„Ne bucurăm să constatăm că interesul pentru produsele noastre este pe un continuu trend ascendent, acest premiu fiind dovadă că Gerovital rămâne o parte activă din viețile a generații întregi de români. Suntem onorați să fim și anul acesta una dintre companiile câștigătoare într-o competiție în care sunt analizate criterii precum inovația, eficienţa, creativitatea ș.a. de către profesioniști. Aprecierea și încrederea oferită este cea mai bună validare a calității și performanței gamei Gerovital Plant, mai ales că este o gamă de tradiție, cu o istorie de peste 30 de ani pe piața locală. Vom continua să ducem la un nou nivel producția românească de cosmetice și să ne autodepășim în fiecare zi”, a declarat Mircea Turdean, Director General al companiei Farmec.
Gama Gerovital Plant are până la 98% ingrediente de origine naturală, care protejează microbiomul pielii și oferă beneficii multiple pentru tenul normal și mixt. Linia a fost relansată pe segmentul cosmeticelor naturale cu 9 produse, disponibile într-o paletă variată de formulări și ambalaje, printre care creme, fiole și apă micelară.
Complexul Poliplant Microbiom Protect, format din Equibiome (un extract standardizat din radacină de Brusture) și un complex natural de plante din flora locală, care diminuează reactivitatea pielii și procesele inflamatorii și au ca rol protejarea Microbiomului, este inovația adusă de noua gamă Gerovital Plant. Fiecare produs din gamă are beneficii distincte asupra tenului: hidratare, antirid, nutriție, protecție, energizare, demachiere, purificare, oxigenare și revitalizare.
Noul premiu se alătură celorlalte titluri importante câștigate în acest an de Gerovital, printre care se numără titlul de „Superbrand 2019” şi „Cel mai puternic brand românesc”.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În noiembrie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.