O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasamiercuri, 27 martie a.c., începând cu ora 9.30, în localitatea Jucu, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărţilor de identitate.
În acest context, cetăţenii de pe raza localităţii care au cărţile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, precum şi persoanele aflate în alte situaţii care impun eliberarea unui nou act de identitate şi cei care solicită viză de reşedinţă sunt invitaţi să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate la sediul Primăriei comunei Jucu.
Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor ce se impun în această etapă premergătoare întocmirii cărţii de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare, funcţionarii Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaţilor din cadrul Primăriei Jucu, precum şi de colaborarea organelor de poliţie locale.
Reamintim faptul că, pentru a veni în spijinul clujenilor, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj se deplasează periodic în comunitățile județului cu staţia mobilă de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare pentru eliberarea actelor de identitate. Dotată cu aparatură modernă, aceasta a fost achiziţionată în cadrul proiectului europen ,,Modernizarea activităţilor de evidenţă a persoanelor din judeţul Cluj”, câştigat şi implementat de Consiliul Judeţean Cluj.