Aproape 40 de tineri clujeni se întrec sâmbătă la finala Olimpiadei de Cultură Generală a Tinerilor Clujeni – CuGeT, eveniment unic în România. Organizatorii, Asociația Femeilor de Afaceri (AFA) Cluj, au pregătit la această a patra ediție surprize și pentru spectatorii așteptați sâmbătă, 9 noiembrie, să-și încurajeze favoriții. Toți cei prezenți vor participa la tragerea la sorți în urma căreia pot câștiga un abonament la Electric Castle, un abonament la TIFF sau un pachet de patru bilete la Cinema City.

coral

Olimpiada de Cultură Generală a Tinerilor Clujeni – CuGeT este o competiție de cunoaștere care se adresează tinerilor de 14-25 de ani din Cluj-Napoca. Împărțiți în trei categorii de vârstă, aceștia participă la etape succesive de concurs, iar câștigătorii se aleg cu premii în bani: cei de pe locul I vor merge acasă cu câte 2.500 de lei, cei care se vor clasa pe locul II cu câte 1.500 de lei, iar cei de pe locul III cu câte 1.000 de lei. 

coral

Finala competiției se desfășoară sâmbătă, 9 noiembrie, în aula „Victor Jinga” de la etajul I al Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”. Fiind un concurs televizat, accesul publicului în sală se realizează în intervalul orar 10.30- 10.45. Pe lângă încurajarea favoriților, toți spectatorii vor intra la tragerea la sorți cu trei premii: un abonament la Electric Castle, un abonament la TIFF și un pachet de patru bilete la Cinema City. Firește, vor pleca acasă și cu un bagaj mai vast de cunoștințe generale! 

Liceeni finaliști ai ediției 2019 vin de la Colegiul Național ,,Emil Racoviță”, Liceul Teoretic ,,Avram Iancu”, Colegiul Național ,,George Coșbuc”, Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, Liceul Teoretic „Eugen Pora”, Liceul Teoretic Elf, Liceul Teoretic „Nicolae Bălcescu”, Seminarul Teologic Ortodox, Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu”, Colegiul Economic „Iulian Pop”. Probele de concurs acoperă domenii variate, de la istorie și geografie la științe exacte și cultură web.

Olimpiada CuGeT este un proiect inițiat de Asociația Femeilor de Afaceri Cluj. Co-organizator: Vitrina Advertising. Co-producător: TVR Cluj. Proiect realizat cu sprijinul: Wörwag Pharma România. Parteneri instituționali: Primăria și Consiliul Local Cluj-Napoca, Inspectoratul Școlar Județean Cluj, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”. Susținut de: NTT Data, Eurocont, UniversiFly, Centrul Medical Medsan, Madd Electronics Group, C&M Jeller, Paper Cups, Media Invest, Impress, Opera Națională Română, TIFF.

Asociația Femeilor de Afaceri (AFA) Cluj este o asociaţie non-guvernamentală, apolitică şi non-profit, înființată în 2004, la inițiativa Mihaelei Rus, directorul general al Vitrina Advertising. Asociația este formată din femei cu afaceri proprii, funcții de conducere în diverse companii ori care activează în profesii liberale. Printre proiectele desfășurate deAFA se numără „Clujul are atitudine”, „Gala Excelenței la Feminin”, „Ore în Dar”, „Mini-biblioteci pentru sănătate”, „Un oraș pentru o grădină”, conferințele SHEnspire.

coral